Translate

wtorek, 1 marca 2016

Sklejka Piła Rama

Na początku Grudnia kupiłem trochę sklejki WD, tak akurat na wręgi i ster - 10mm 2szt. i 8mm 3 szt.
Zdecydowałem się na iglastą, gdzieś przeczytałem, że mechanicznie jest ciut lepsza.
z miejscem zakupu nie było problemu, Google, pierwsza chyba pozycja - Gdańskie Składy Drewna na Litewskiej.





Ze sklejką nie ma problemu, za to z suchym sosnowym drewnem, najlepiej w klasie I, to tam nie ma.
miałem trochę kupionego drewna z rok wcześniej, jak się okazało na wręgi było mało.
Zacząć mogłem, więc zacząłem.

 Szkutnią stał się mój stary pokój w domu rodziców (Wielkie dzięki).

Kształt płetwy sterowej narysowany w Cadzie, wydrukowany na ploterze.
Jedno z nielicznych ułatwień w tej budowie  

 Oczywiście węzłówki taką samą metoda, z tą różnicą, że wydruk płetwy był podklejony do sklejki i wycinany wyrzynarką, a węzłówki były odrysowane z wcześniej wyciętych wzorów.   

 Pierwsze klejenie. Jak na razie stosuję klasyka Epidian 5 + PAC w proporcjach 100:90

 Dwie pierwsze 10 pletwy sklejone i skręcone wkrętami ø4 15mm

 i komplet sklejony i skręcony wkrętami ø4 25mm, A2.



 Stół montażowy, trzy płyty 600x2500 ≠17 z piórem, sklejony zwykłym klejem montażowym.
 Wydruki trzech wręg przyklejone, tu zastosowałem klej do fototapet, miało się mniej marszczyć.
wyszło nie najgorzej ale zadowolenia na twarzy nie było.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz